Outfit: fleurig familiefeestje

20170423_231021

Afgelopen zondag ben ik naar een heel gezellig feestje geweest van mijn oom en tante. Zij hadden, zoals al een aantal keer eerder, een zaaltje gehuurd in een heel mooi restaurant in een oude boerderij. De dag begon een beetje grijs en koud, maar ’s middags brak even de zon door. Dat kwam goed uit, want toen kon de mooie omgeving gebruikt worden voor outfitfoto’s. Vandaag laat ik jullie graag mijn outfit zien van zondag 23 april! 

Ik droeg de Lucille Dress van Hearts&Roses. Deze jurk kocht ik in de zomer op een rock&roll markt bij de kraam van Lookslikevintage.nl. Deze jurk is nu nog verkrijgbaar in de online shop van het Leidse winkeltje Dominia: Lucille Dress in reguliere maten en Lucille Dress in grote maten. Omdat het nog iets te fris was voor korte mouwtjes, koos ik voor het rode Vestje van Banned, besteld bij Succubus.nl. De rode schoentjes zijn mijn nieuwste aanwinst van Lulu Hun, ook via Succubus.nl. Deze zijn momenteel niet meer verkrijgbaar.

Geef een reactie

