Vintage date night outfit

20170508_221135Een date is natuurlijk het beste excuus om eens even flink je best te doen op je looks. Omdat tutten gewoon leuk is. En omdat je, als je jezelf mooi voelt, veel zelfverzekerder en dus leuker bent op je date. Dat betekent niet dat je per se alle toeters en bellen uit de kast hoeft te trekken. Op een date wil je vooral jezelf zijn. Je outfit en make-up mag wel versterken wie je bent, maar niet overschaduwen. Vandaag deel ik graag met jullie de outfit die ik laatst droeg naar een date!

Ik droeg de donkerrode  Hell Bunny 1940’s Keely jurk, besteld bij Topvintage. Deze jurk is op dit moment niet meer verkrijgbaar, maar deze jurk lijkt er een beetje op. Ik combineerde de jurk met mijn veterpumps van Caprice, besteld bij Zalando. Deze pumps zijn niet meer te koop, maar deze soortgelijke schoentjes wel. De tas is vintage en het parelarmbandje heb ik zelf gemaakt. De oorbellen zijn van Six, van een paar seizoenen geleden. De netkousen met geïntegreerde jarretelgordel bestelde ik bij Bonprix en zijn echt een aanrader. De rode nagels en rode lippen creëerde ik met respectievelijk Sensationail in Scarlet Red en Bourjois Rouge Velvet in It’s redding men!

Geef een reactie

