Giveaway: Tiki goodiebag

20170731_155740

Vorige zomer ben ik begonnen met het opzetten van http://www.ladypolkadot.nl. Ik had nog nooit eerder een website gemaakt en nog nooit geblogd. Het was nogal een zoektocht om alles in orde te krijgen en het duurde dus even voordat ik echt aan de slag kon met de site. Nu blog ik regelmatig en ik ben zo blij dat ik ermee begonnen ben, het is echt een grote hobby geworden. Om dit te vieren wilde ik graag iets leuks doen voor jullie  ‘bezoekers’ (het worden er al steeds meer). Mijn artikel met inspiratie voor tiki outfits is één van de meest bekeken artikelen en daarom heb ik een goodiebag bijelkaar geshopt met allerlei kleine Tiki style goodies. Ik hoop dat de winnaar er net zo blij van wordt als ik werd toen ik deze giveaway samenstelde!

Wat kan je winnen? 

De goodiebag bevat een retro mandje in mintgroen, een boodschappentas met watermeloentjes, een portemonneetje in de vorm van een aardbei, tropische rietjes om je smoothies en cocktails op te leuken, een flamingo pen, een goudkleurig kettinkje met een ananas hangertje, twee schuifspeldjes met bloemen, een ananaspatch en een kersenpatch met pailletten voor op je tas of spijkerjasje, een lichtjessnoer met watermeloentjes (incl. batterijen), zes paar fruity oorknopjes en een homemade broche van Pin me up by Lady Polkadot.

Hoe kan je winnen? 

1) Zorg dat je de Lady Polkadot facebookpagina hebt geliked.

2) Comment op de facebookpagina onder het giveaway-bericht dat je meedoet aan de winactie.

3) Deel het facebookbericht.

4) Volgende week maak ik de winnaar bekend!

 

Heel veel succes met de winactie en ik wil jullie heel erg bedanken voor jullie bezoek aan mijn site! Bloggen is leuk, maar het is natuurlijk nog leuker als mensen het ook lezen! Thanks!

 

Geef een reactie

