Daily Gingham x 2

De gingham print, ook wel het Brigitte Bardot ruitje genoemd, is een fijne optie voor een dagelijkse outfit. In mijn garderobe heb ik in deze print een top, rok, jurk en mouwloos bloesje. Maar mijn gingham broek is toch wel een favoriet. Hoewel ik het liefst mijn jurken draag, kan een goede broek ook heel handig zijn. Broeken met hoge taille waar je dan een bloesje in draagt vind ik het mooist, maar helaas staat dit niet goed bij mijn figuur. Daarom kies ik graag voor een losvallende top op deze strakke broek. Door het printje en de juiste accessoires erbij heb je toch een vintage uitstraling. Vandaag laat ik jullie mijn gingham broek zien, op twee manieren gestyled voor een dagelijkse look.

Ik kocht deze broek drie jaar geleden bij C&A. Hell Bunny verkoopt ook een dergelijke broek. Op Zalando vond ik deze soortgelijke broek en deze met extra borduursels.

Outfit 1: Gingham broek van C&A, shirt, tas, parelketting en armband zijn zelfgemaakt, pareloorbellen van Six, soortgelijke loafers

Outfit 2: Gingham broek van C&A, soortgelijke blouse, horloge, soortgelijke bandana, oorbellen van Bijou Brigitte, ballerina’s

 

Geef een reactie

